Nya designen

Visst blev den snyggt :)
Känner mig så duktig som lärt mig om alla koder ikv ;)

Lekt i ca 2timmar med lillman i hans rum så han var väldigt
nöjd. Var ingen protest när jag föreslog att vi skulle göra välling
så det var väldigt skönt att det inte blev nå onödigt tjaffs.

Nu ligger jag och väntar på att Mr;Bean ska börja och sen ska vi nog
kika på en film.

Idag har vi förresten varit på handledar kurs. Jonas ska bli min handledare
så jag kanske får körkortet någon gång. Har inte haft någon pepp för att
skaffa mig det förens nu. Men det konstiga är att jag är inte taggad för att
ha kökortet för att köra bil utan att få köra fyrhjulingen efter vägen om de
skulle behövas. Den lär gå mer än bilen iallafall :P
Känns iallafall skönt att jag har en egen bil direkt när jag är färdig med allting.
Ska få ta pappar förra merca kombi och det känns ju bra så slipper man tänka
på det sen.
Var alldeles slut i huvudet efter 4tim på körskolan idag. Höll på börja grina när
vi såg en film om trafik olyckor också. Det var en liten pojke i Leons ålder som var
med som blev påkörd och de va så hemskt.

Nä nu ska vi kika tv!

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0