Sova sova sova

Ligger brevid Jonas som nyss har somnat.
Ska försöka sova jag också men ville skriva av
mig några rader först.

Dagen har varit fullspäckad.

For iväg och köpte färg och raketer.
Målade skåpet två varv. Blev verkligen
en super stor skillnad.

Sen körde jag igång med att marinera köttet,
vispade grädden och städade undan julen.
Kunde inte riktigt slutföra ngt utan höll på med
lite allt möjligt.

När hjärtat kom hem så hoppade jag in i duchen och
fixade frillan å på me lite spackel.

Under tiden fixade han potatisen så jag grejade gratängen
medans han duschade.

Sally och Magnus kom en halvtimma tidigare än planerat men
tidsoptimist som man är så tog maten ändå 45min längre än
tänkt så det spelade ingen roll ;)

När vi käkat klart började jag med kladdkakan och kaffet.

Fikade och sedan satt vi bara och surrade o lyssnade på musik.

Sally och Leon leker otroligt bra med varandra och det är ju riktigt
skönt att dom kan roa varann så dom höll sig mest på Leons rum :)

Gick ut för att smälla några raketer så Leon fick se. Han invigde sina
nya blåa hörselskydd som han fått av morfar :) Var så söt så!

Käkade lite godis och sådant innan Leon kröp i säng och efter det så
såg vi Sommaren med Göran.

Kring 23:30 var filmen slut så då började vi göra oss i ordning för att gå ut :)

Raketerna som vi köpte var inte så märkvärdiga men bomben var sjukt fin
att titta på!

Stod ute en stund och tittade på några andra raketer med. :)

Imorrn ska Jonas såga bort elementet så imorgon kväll ståd det nog en diskmaskin
i vårat kök. I love it !

Nu väntar en god natt sömn. Uppdaterar imorrn!

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0