Torsdag!

Himlarns vad kallt det är ute idag! Men solen skiner
och det var inte igår. Mysigt!

Haft en ganska jobbig morgon med Leon. En massa trots
och rackartyg har han hunnit med.

Sitter och väntar på att Jonte ska höra av sig så jag vet
vilken tid han ska hämta Leon idag...

Har iallafall duschat håret och ska snart göra oss klara för
att gå ut en sväng. Ska på apoteket och Utterströms.
Idag ska jag köpa färg och knoppar! Sen måste jag fara tillbaka
till Mimer för hon sålde på mig glödlampor ist för dom som ska va
där och dom som följde med var på tok för starka så jag ska köpa
snäppet svagare.

Tro det blir att kika på tapet idag också. Vill verkligen börja greja i
sovrummet nu! Tror det blir att göra stora hallen innan köket ska få
sig ett lyft. Hallen ska målas i en annan färg och knoppar dom med.
Så det går ju bra mkt fortare än köket. :)

Jessica kusin ringde precis och ville komma hit kring 13 så det ska bli
himla trevligt! :) Va länge sedan.

Min dator har lagt av igen. Står varning varning med en massa blinkande
och sedan dör den så vi ska lämna in den till en annan kille ikväll som är
jätte duktig. Hoppas verkligen han kan fixa den. Har skrivit ner vad jag
har hittat för fel på den och det blev nästan ett A4a :P

Nu måste vi skynda oss iväg så vi är hemma innan hon kommer!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0