Torsdag

Vaknade för en timma sedan. Har suttit med Leon medans
han fikade och sen la jag mig framför datorn och vaknade till.

Bemanningen ringde på morgonen om jobb ikväll men Jonas ska fara
in till stan efter jobbet med en bil så det går inte. Har ingen som kan vara
med Leon..

Nu ska Leon fara till sin pappa kl 10 men kommer tillbaka vid 18:00 och passet
var till 21:00. Så det blir ju en aning svårt. Men en annan gång.

Hade tänkt kila på Konsum och inhandla lite mjölk och snus innan Leon ska fara
och sen köra igång med stor stor städning. Gruvar nästan men det brukar gå bättre
med musik på lite högre volym ;)

Sen på eftermiddan ska jag ta mig en välförtjänt vila under någon timma. Super skönt!
Var så galet trött när jag kom hem igår kväll.

For iof till Addi efter jag slutade. Och kom inte hem förens 23:00. Somnade direkt då!
Vi färgade ögonbryn och fransar, noppade och målade naglar :)

Ska hinna med att göra en lista med det jag iallafall vet att jag ska ha från Ikea.
Det är ganska roligt ;) något som jag och Addi alltid gör när vi far till stan.
Då blir man så taggad på vägen dit :P

Näe detta går inte. Konsum öppnar om en stund så dags att göra sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0