Torsdag

Trött är bara förnamnet. Men det ger väl med
sig snart. Ska kila förbi Apoteket idag och köpa
järntabletter.

Börjar jobba 12 idag. Till 21:30. Det fina är att det
även är helgersättning idag :)

Jobbar 7-16 imorgon. Det värsta jag vet är att jobba
kväll och sedan börja kl 7 dagen efter. Men nog ska det
gå.. Är ledig i helgen så..

Just ja. Måste ringa optikern idag och boka in en tid till
nästa vecka. Få ta med mig nå bågar hem och prova..

Igår var Leon hos sin pappa som sagt. Jag städade undan lite
när Leon for och sedan la jag mig och vilade.
Vaknade när Jonas kom in genom dörrn.
Drog på mig nå varma kläder och sen drog vi släpet till återvinningen.
Stängt. Hur kan det va möjligt.. Dom har öppet 3 dagar i veckan. Inte ens
åtta timmars pass och hade stängt igår. Resten av affärena stände ju lite tidigare
men dom hade öppet iaf.. Så vi for och kastade lite kartong och liknande och sen
for jag på jobbet för att lämna in papperet.
Efter det for vi ut till Leif och Gerd.
Berättade att han skulle bli farfar. Var tänkt att vi skulle fara dit på julafton men
det vart planerat på måndagen där efter. Då blev det så att jag jobbade kväll.
Jonas, Simon och Leon for dit då men Jonas ville att vi skulle berätta tillsammans
så det fick bli igår.
Han blev jätte glad och frågade en massa, lika så Gerd. Så de va roligt :)

När Leon kom tillbaka kring 19:30 så la vi honom och gick sedan ut.
Jag började skotta av altanen. har hälften kvar. Helt sjukt va tung snön
kan bli. Men under helgen så ska det väl vara färdigt.

Eftersom dagis är stängt idag och Jonas jobbar idag för att iställe vara ledig imorgon
så ska Leon få va hos mormor från 11 tills Jonas hämtar honom.
Ska bli skönt att få lämna bort honom några timmar. Nu när det inte varit någon 15timmars
på dagis sen jul så är han väldigt "krävande" och på dåligt humör. Spelar ingen roll att man
far och hälsar på någon eller är ute och leker. Han är ändå inte lika nöjd som när han få vara på dagis.
På tisdag är allt som vanligt igen. Längtar!

Nu ska jag hoppa in i duschen å göra klart håret och sminket. Sen fika och fixa matlåda.

19 Januari <3
21 Februari <3


Kommentarer
Postat av: Erika Nordlund

Grattis grattis vad roligt =)

2011-01-06 @ 21:31:26
URL: http://www.erikanordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0