Ultraljud

Igår ringde jag kvinnokliniken för att få tid för
ett tidigt UL pga magsmärtor mm.
Fick tid idag kl 11:00 så jag och Jonas for in tillsammans.
Besiktade volvon först som gick igenom. Hur skönt som helst!

Sen bestämde jag träff med en köpare på min "dagis vagn" så
blev man av med den.

Efter det bar det av till lasarettet. Innan man hittar där inne alltså.
Inte lätt alla gånger men till slut så!
Hon kände på magen och allting var som det skulle och sedan var det
dagis för ultraljudet. Satt som på nålar.
Men allting var precis som det skulle och fostret mådde bra, hade bra
storlek osv.
Tyvärr hade h*n vänt ryggen emot men jag såg hjärtat som slog, bägge
armarna och bägge benen samt bägge hjärnhalvorna.
Var så underbart fint att se den lille som finns där inne!

Nu längtar man bara ännu mer tills Februari då vi ska på det riktiga UL.
Hoppas bara man får se ansiktet då :)

Jonas har nästan lyckats övertala mig till att inte titta om det blir en flicka eller
pojken. Fast jag vill gärna veta, både för att det är lättare att förbereda allting
och att det är så himla svårt att hålla sig. :P
Men vi får se hur det blir.

Efter det så for vi och käkade på volvo, for på expo och Jonas skulle på nån skoteraffär.
Lite inhandligar blev det.
Hittade tallrikar på expo som jag bara måste ha! Sjukt snygga!
Dock väldigt dyrt med tanke på att man ska ha småa tallrikar och djuptallrikar också.
49kr styck. Weii.. Haha men någon gång kanske :)

När vi kom hem så råkade vi slumra till på soffan en stund.
Fyllde på pellets och grejade med lite tvätt när vi vaknat till och sedan blev det en
sväng till Brattfors för att handla hos mamma.

Gjorde pastasallad när vi kom hem. Mumma!

Strax efter de så kom lilleman hem från sin pappa.

Leon har roat sig i garaget med Jonas tills det var dags för honom att krypa i säng :)

Imorrn vet jag inte vad vi ska hitta på men något blir det alltid..



Världens finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0