Beräknad idag

Vilket tråkigt väder det blev. Men luften blev bra
mkt bättre iallafall.

Idag har jag beräknat förlossningsdatum. Nu kan det verkligen
hända när som helst.
Hade tänkt mig ut och gå idag men jag får vänta tills det blir uppehåll
helt enkelt.. Blev en lång ganska rask promenad igår. Fick några
sammandragningar under promenaden men annars var det ganska lugnt.
Känner som en lätt molarvärk i rygg, lår och magen mest hela tiden men
annars så är det inte så mkt mer..

Idag hade jag tänkt fara och hälsa på någon. Behöver miljöombyte för en
stund :)
Golven ska dammsugas och skuras och sängen ska bäddas rent hade jag
tänkt. Men det får bli mot eftermiddagen.
Spjälsängen ska bäras ner och bäddas också. Mysigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0