Fredag 29 Juli

Haft en riktigt dålig start på dagen.. Leon har bråkat
och sagt emot från att han vaknat.. Är så less på denna
trots så det finns inte ord till det.. Aldrig att det har varit
något uppehåll eller liknande. Det maler som bara på och
när han slutar med en grej så börjar det direkt med något nytt..

Igår blev det en riktig lång promenad bara Jag och Jonas innan Leon
kom hem igen. Joggade till och med i två uppförsbackar. Vilken syn..
Men vad gör det.. :P Allt för att försöka få bebben att vilja komma ut.
Blev en dusch direkt vi var hemma, Leon kom under tiden och sedan
kikade Magnus, Elin och Harry förbi.

När dom for så fick lilleman krypa i säng. Jag satte mig vid datorn och
Jonas gick ut och tvättade bilen. Fick några kraftiga sammandragningar/värkar
men det avtog de med.
Är less på att vänta och less på att få några värkar över huvudtaget om det ändå
inte tänker hända nått mer.. Humöret är inte på topp alls.. Men snart är det över..

Idag ska vi fara till Torrböle och hälsa på pappa. Tro jag ska lämna Leon där iallafall
över dagen om han inte ska sova över..

Ska kila iväg på Ica och köpa några ramlösa ananas också. Såg att dom hade dom hemma! :)

Klickade hem en sjukt snygg bikini igår. Ska bli roligt att se den till veckan.
Annars ha jag bara olika delar och inget hör ihop.



Nä nu ska vi göra oss klara och kila iväg. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0