Fredag

Godmorgon!

Idag var lilleman morgonpigg.. Kom och väckte mig vid 06:30
och ville se barntv. Snäll som han var så såg han över en timme
så jag kunde slumra till emellanåt.

Idag ska jag roa mig med städning men först ska jag fara och handla
för kvällens grillning. Simon och Cicci kommer hit och tillbringar kvällen
här så det ska verkligen bli mysigt! Tro man nästan ska hänga på låset på
konsum när det öppnar så det inte är slut på kött till i eftermiddag.
Känns som att bra väder och parkfesten ikväll kan locka många till grillning.
Sedan så blir det gardinbyten. Har tänkt på det alldeles för länge nu :)

Saga kommer hit kring 15:00. Skall vara barnvakt och sedan skjutsar jag hem
Hansa, Jessica och Saga ikväll när parkfesten stänger.

Igår tog jag en repa ner på Fahlgrens och inhandlade några nya blommor.
Det var halva priset på alla blommor så det blev riktigt billigt :)
Nu ser det bra mkt bättre ut vid bron och altan.

Sedan for jag en sväng på Mimer och kikade eftersom jag hörde att dom redan
börjat sälja ut ur butiken. Hittade dock ingenting. Det fanns en tavla som jag har
velat ha jätte länge men den var såld, Marilyn tavlorna som han har för 995 styck
skulle de inte bli någon rea på. Däremot hittade jag en hängande taklampa som
jag tyckte jätte mkt om men trots rean kändes ganska dyr, 900kr på rea.

Sen blev det middag när Jonas komme hem, däckade en timma på sängen efter maten
och strax efter att vi vaknat till liv igen kom Leon hem från sin pappa.
Blev sängen ganska direkt för honom och sedan blev det en massa tv tittande. :)

Fick lite förvärkar när vi skulle gå och lägga oss men dom avtog.
Vaknade istället med en hemsk värk i svanken som strålar ut i benen.
Kan det inte börja snart.. Är så less på att vänta nu.

Kanske man ska göra sig klar för att kila iväg och handla då.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0