Lördag

Sovit jätte dåligt i natt. Varit uppe flera gånger..
Jonas for vid 05:45 imorse och efter det kunde jag
inte somna om. Tvär slumrade för några minuter men
inte så mkt mer. Drygt.. Blir nog en tidig kväll för mig
och Leon ikv..

Regnet bara öser ner idag.. Helt öppen himmel..
Ska bege oss till Torrböle om en stund. Hälsa på farmor
och farfar och sedan ska vi upp till pappa för att hämta några
leksaker som Leon glömt där som han frågar efter varenda dag.

Sen blir det väl ganska lugnt.. Ska gå igenom överskåpen av våra
garderober och kasta en massa onödigt som ligger och tar plats.

Köpte en hårfärg igår som jag ska använda idag med.. Börja bli lite
utväxt och skönt att ha gjort bort det för några veckor nu framöver..
Addi ska få toppa mitt hår till veckan. Blir nog bra :)

Nä nu har jag väl inte så mkt mer att skriva.



Saknar det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0