Nudå?

Vad ska man sysselsätta sig med nu då?
Tro inte jag pallar att hoppa upp och ned från stolar för
att greja i garderoberna idag igen. Började lite smått förra
veckan men det värker som bara den i ryggen..

Gardinbyten ska jag iaf försöka göra bort om en stund..

For iväg och handlade imorse efter en varm dusch, kom några
ordentliga värkar efter varann men lugnade sedan ner sig igen.

Tog faktiskt vagnen ist för bilen till affärn så man får röra på sig lite :P
Hade inte hunnit bli så värst mkt folk så de va skönt.

Efter att vi varit hem med varorna så tog vi Leon´s cykel och gick till
lilla lekparken en bit från oss. Var där någon timma och sedan gick vi hem
för att äta lunch.

Lilleman ser på film nu så jag ska värma rispåsen och lägga mig i soffan med
honom en stund hade jag tänkt.

Kring 17:00 ska vi köra igång med grillningen. Gudarns va gott det ska bli!
Flintastek m gratäng, majskolvar och vitlöksbröd. Sen ska vi äta kladdkaka, jordgubbar
och grädde till efterrätt. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0