Onsdag

Morrnmorrn!

Precis betalat bort alla räkningar och nu sitter vi i tvrummet och
kollar på Dora. Har sån hemsk huvudvärk idag men har tagit nå
alvedon så jag hoppas att det ger med sig snart.

Idag ska vi städa lite och fara en sväng på Sandströms. Leon ska få
en tuta till sin cykel och kika på en ny cykelhjälm.
Kanske blir en sväng till Petra lite senare..

Annars lär det väl inte bli så mkt mer...

Igår var jag och Leon till Sunnansjö och hälsade på Carina.
Det var väldigt trevligt. Fick även gofika och en massa jordgubbar!
Blev där några timmar innan vi rullade hemåt för att börja med middagen.
Efter maten for vi och hämtade ut barnvagnen och Jonas hade nått paket till
bilen så vi båda blev riktigt nöjda ;)

Ville knappt dra in vagnen. Den var underbar att styra. Bäddad och klar står den
i hallen och väntar nu. Skötväskan är packad med diverse grejer. Mys :)

Blev en långpromenad efter att jag var färdig med  vagnen.
När vi var hemma igen så ringde Addi. Bestämde oss för att fara och kasta grejer
på återvinningen så jag for och hämtade upp henne. När vi var färdig gick vi ett bra
tag på kyrkogården. Besökte morfars grav och sedan gick vi bara omkring där..
Känns så fridfullt.
Sedan blev det några låtar på singstar innan jag for hem igen.

Jonas hade hunnit bära ner spjälsängen så vi flyttade upp botten ett snäpp och sedan
skurade jag den ordentligt. Bäddat och gjort den färdig. Bara spjälskyddet som ska torka
efter tvätten den fick igår. Synd bara att det ska ta så lång tid för allting att torka nu när det
är rötmånad..

Fick göra om lite i sovrummet och bära upp två möbler därifrån. Det skulle ha varit ngt större ;)
Men men nog blev det där bra.. :)

Ska lägga ut nå bilder senare hade jag tänkt.



Love Love Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0