Onsdag 20 Juli

Igår var det 7dagar till BF och jag har lyckats ha kvar
mitt körkort i en hel vecka ;) Jag har ännu inte riktigt fattat
att jag har tagit det. Men vilken frihet! :)

Igår var jag till BM som sagt. Lilleman fick följa med eftersom
det inte blev så att Jonte skulle ha han....
Det blev lillemans första gång han följde med till henne och han
tyckte att det var riktigt roligt. BM lät han trycka på några knappar
och förklarade för Leon vad hon gjorde för ngt.
När hon kände efter hur bebben låg så gjorde jag ifrån mig ett mindre
ljud av obehaget och Leon sa direkt - ingen fara mamma, de gör inge ont. :P
Sedan när hon tog fram och skulle lyssna på hjärtat så blev han helförskräkt
och sa till BM att hon inte fick stoppa in den där till bebisen. Gullunge!
Huvudet hade iallafall åkt ner och var nu redo att komma ut, det var ngt ruckbart
som det även var med Leon ända fram till förlossningen.
Även denna graviditet kunde inte pencilinen ta bort ngn bakterie som min kropp
får under graviditeten så jag får ha dropp som motverkar detta under förlossningen.
När värkarna eller vattnet gått så skulle vi ringa in och meddela om droppet direkt
så vi skulle inte vänta hemma tills ex värkarna blev ngt tätare utan droppet behövs
då direkt.

Efter det så gick vi hem, Jessica och Saga komme förbi en stund och sedan rullade
jag och Leon till Brattfors och hälsade på Carro en stund.

Väl hemma igen väntade vi på Jonas som skulle komma och hämta upp oss för att
sticka till Övik. Gick snabbt och smidigt så vi var hemma kring 18:00 igen.

Började med middagen och la Leon efter det.

Idag har jag väl inga direkta planer. Försöker få tag på Addi men hon ligger väl och
sover. Rackarns människa som sover bort semestern ;) Nu får hon allt kliva upp!

Ska ringa på en barnvagn kring 09:00 ngn gång så man inte ringer för tidigt..
Hoppas att det blir köp. Behöver verkligen en nu. Och jag står fast vid en kronan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0