Söndag

Vi är fortfarande hemma.. Dessa förvärkar blir bara
kraftigare och kraftigare men pågår bara under några
timmar och avtar sedan, dessutom oregelbundna.
Igår började det kring 20:00 och avtog 01:30 ungefär.
Idag har det pågått från ca 11:00 och har inte slutat ännu.
Vissa gör så fruktansvärt ont så man vill inget annat än att
bara skrika rakt ut.

Helgen då...

I fredags blev det grillning hos oss med Simon och Cicci.
Hade en jätte trevlig kväll som avslutades kring 00:00.
Skjutsade hem Hansa och Jessica efter parkfesten slutat
och somnade som en stock när jag kom hem igen.

Lördag fick jag en lång sovmorgon till 11:00, blev en snabbis på
häggan innan vi skulle gå en sväng på marknaden.
Leon hittade en leksaksbil och fick åka två karuseller. Mer än så
blev det inte. :)
Sedan for vi ut till Ava och käkade med Andreas & Diana samt deras barn
och Robert & Sara med deras dotter. Blev kvar där ganska länge innan vi
rullade mot Rundvik till Leif och Gerd.
Väl hemma igen så ville Leon krypa i säng och då var klockan bara 17:30 men
han var så trött så han fick hoppa i säng då.
Vi la oss framför tv´n och Jonas somnade ganska fort.
For och skjutsade mamma och Lars till La casa och sedan kring 22:00 var det
ett gäng från Brattfors som skulle hämtas. Skjutsade hem dom efter parkfesten
och sedan blev det sängen för min del.

Idag har vi haft en riktig slappardag. När det började bli som värst med värkarna
gick vi ut och tog en promenad. Blev en sväng på lekparken och konsum, stannade
till hos Magnus och Elin på kaffe och när vi kom hem blev det middag.
Jessica hade kvar sin bil här så vi tog den och bussen upp till Baggård.
Blev en kopp kaffe och ungarna fick leka med varann.
Är hemkommen för en stund sedan. Leon ligger i sängen och ska sova, Jonas har klippt
gräset och håller på att tvätta bussen nu. Jag har lagt mig i sängen och kämpar mig igenom
dessa värkar :P Huga. Hoppas det är väldigt nära nu.

På tisdag skall det vara 40 fullgångna veckor. Innan nästa helg ska jag ha fött hoppas
jag :P Hade varit skönt om vattnet bara kunde gå så man vet att man inte åker in med
falska värkar så man bara får åka hem igen.
Med Leon gick vattnet vilket hörs vara mer ovanligt. Men då vet man att det är på g iallafall.

Nä nu blir det en alvedon och nå tvtittande. Får se om det avtar eller inte.


Lilleman 1dag gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0