Tisdag 12 Juli

Godmorgon!

Vaknade till för en stund sedan av att Leon var vaken
men skickade i säng honom igen efterom gårdagen blev
jätte sen.

Var hos Magnus och Elin under kvällen och kring 23:00 kom vi
hem igen så Leon har litegrann kvar att sova, annars lär dagen
kännas väldigt lång med en massa gnäll.

Annars igår så tog vi sovmorgon och kilade ut på altanen när vi vaknat.
Leon tog med sig en hel hög med bilar och jag bläddrade igenom vk. Mysigt!

Sedan blev det en sväng på banken och konsum, hem och kikade lite film tills
Jonas kom hem. Packade in i bilen det som skulle kastas.
For och gjorde bort det och sedan hem för att göra middagen. Käkade och sedan
gick vi till Magnus och Elin.

En ganska lugn dag med andra ord..

Idag ska jag, Addi och Leon in till stan. Hon skulle komma hit kring 11:00.
Vet inte vad det blir fram tills dess men det går nog fort så är hon här.
Under eftermiddagen så får vi se vad som händer.. Hoppas på att det blir
som jag har tänkt mig iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0