Tisdag 19 Juli

Nu är vi vaken.. Känner mig som tur är ngt piggare idag än
vanligt. Ändå släckte jag sängbordslampan kring 01:30 och
Leon vaknade kring 05:00 av en dröm så jag tycker ändå att
jag bör vara tröttare idag.

Lilleman har fikat och jag har satt mig i köket och ska snabb
kika lite bloggar innan jag hoppar in i duschen.
Sedan ska jag fika och börja göra mig klar för att fara till BM.
Jonte ska ha Leon en extra dag den här veckan och det blir idag
och som vanligt på torsdagar..

Efter BM så ska jag göra ett litet ryck här hemma innan jag far
vidare till Brattfors för att umgås me Carro en stund. :)
Sen blir det middag och en snabbis till Övik på eftermiddagen.
Jonas ha köpt ngt till bilen som ska hämtas där..


Igårkväll blev jag så frukansvärt rastlös så jag for till Kråken och
hälsade på Addi som är hos sin mamma för tillfället. Eller hela
semestern för att vara mer exakt.. Vill att hon ska komma hem nu.. :P
Blev en sväng me bilen och jag fick köra någon väg som man knappt ens
kunde kalla off road. Haha helt galet.
Sedan blev det bullar och mjölk, kikade på några nytagna bilder och sedan
rullade jag hemåt strax innan 00:00.
När jag kom till Öre slog mig tanken hur tur jag haft som inte stött på någon älg
eller liknande efter den där vägen och just som det är i en kurva så kutar det upp
två djur typ 2meter framför bilen. Efter det kände jag mig helt plötsligt tvär pigg :P
Med det är ingen höjdare att pallnita när man är höggravid.. Tur de gick bra iaf..

Väl hemma så sov mina hjärtan så gott men jag var fortfarande pigg så jag la mig och
läste en bok tills jag blev trött igen :)

Nä en dusch då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0