Torsdag

Lilleman har farit till sin pappa för ca en timme sedan.
Det blir så tvär tomt när han försvinner. Men det ska bli skönt
med en ledig dag efter flera dagar av galet mycke trots.
Fikade tillsammans imorse och sedan gick vi ut på altanen, Leon
cyklade lite och busade med Edde.

Hängt ut första maskinen med tvätt och tagit bort alla sängkläder från
sängarna. Ska alldeles strax bädda rent och sedan ska jag städa i några
skåpar i köket.
Funderar på hur jag skall göra med Leon´s säng.. Han har fortfarande kudde
och täcke för spjälsäng i sin säng eftersom han har varit så fäst vid dem.
Speciellt kudden. Den tar han med sig till soffan och har velat ha med sig den
när han ska sova borta så han lär väl bli alldeles förkrossad om han skulle få
en stor vanlig kudde. Hade tänkt ta grejerna till spjälsängen men tippar på att
jag helt enkelt får köpa en ny spjälsängs kudde så han får ha kvar den. Täcket
går nog bättre.. Ja det blir nog bra..

Är super trött för tillfället men känns som att det är så mkt jag vill göra innan jag
lägger mig och vilar.. Toan ska städas och tvätt ska vikas efter att skåparna är färdig.

Nu har vi troligast hittat vagnen vi skall köpa. Återstår bara att se om säljaren vill skicka
den via bussgods eller ej.. Annars lär vi nog köra till Östersund och hämta den.. Letat vagn
i över 2månader nu. Jag vill inte ha någon annan vagn än en kronan så.. :P
Hittade även vilken babyvakt vi ska köpa. Ska beställa den nästa vecka och efter det så är
allting inköpt. Skönt!

Hjärtat var och köpte babyskyddet i början av veckan och igår satte vi in den i bilen.
Ser så mysigt ut!

Bild från i helgen när Leon och Jonas började fylla sandlådan. :)


Världens finaste!


Nä dags för ett ryck! Snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0