Torsdag

Blev inte en sån värst effektiv dag för mig igår ändå..
Efter att ha städat igenom Leons rum efter trasiga leksaker
så beslöt vi oss för att kila över till grannarna.
Blev där i ca 3tim, blev en sen lunch när vi kom hem igen och
sedan däckade jag en liten stund på soffan tills det var dags
att köra igång med middag.

Käkade och sedan blev det en promenad med mina käraste.
Leon tog lång premiärtur på sin cykel och det gick riktigt bra :)

Väl hemma igen så blev det kaffe, Magnus och Elin satt och väntade
på altanen så det blev lite surr och sedan dags att lägga lilleman.

Såg på något förlossningsprogram och sedan gick jag ut och hjälpte
Jonas med att olja in några grejer. Han kirrade sandlådan medans jag
gjorde nya postlådan samt krukan som skall stå bredvid. Blev super fint!

När vi gjort klart ute så vek jag en massa tvätt och resande bland Jonas
kläder och gjorde om i några skåpar.

Sovit grymt dåligt de senaste två nätterna. Vaknat 3-4gånger, gått på toa och
sedan bara vridit och vänt mig. Kan inte sova längre. Sedan är jag såklart dödstrött
under dagen.

Förvärkar som attans har jag haft under morgonen också. Det gör ont som bara den.
Vill helst bara skrika rakt ut!
Har tid hos BM idag kl 11, ska bli intressant att se om den lill* har fixerat sig nu eller inte.
Känns som att den inte hade tänkt stanna allt för länge till..
Addi ska följa med till BM och sedan ska vi fara till Torrböle å hämta pappas fyrhjuling
för att sedan fara ut till Tjärn å bada å sola! Mysigt.

Uppdaterar när jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0