Weeeeii !!

ÄNTLIGEN ÄR KÖRKORTET MITT !
Den 12 Juli kl 13:00 skrev jag prov och klarade mig precis
på poängen. Fy fan va bra det känns! Gjorde uppkörningen
30 Juni men har kuggat teorin några ggr. Men skam den som
ger sig. Huvudsaken var att jag klarade mitt mål som jag hade
samma dag jag började med mitt körkort, att ha det innan bebis
kommer.
Addi skjutsade in mig till provet och var så snäll som var med
Leon under tiden. När jag kom ut så hade dom plockat blommor
och jag blev överöst med kramar. Världens underbaraste!

Har precis kommit hem. Varit en sväng till Brattfors och hälsat på
Carro, hon fick sig en liten åktur innan jag for vidare till Örsbäck
för att umgås med Annie en stund. Har som sagt precis kommit hem,
mina hjärtan ligger och sover, här ligger jag klarvaken med tjuriga
förvärkar. Vill bara sova nu. Mitt huvud känns alldeles slut efter dagen.

Imorgon ska jag och Leon ta en sväng till Baggård och hälsa på Jessica
och Saga. Annars så ska vi väl inte hitta på så mkt.
Våldgästa Addi möjligtvis :D

Skönt att det komme en massa regn idag så luften blir lite bättre men nog
är det väl tråkigt också. Finns som ingenting att göra och jag blir bara ännu
mer trött. Får hoppas på att det blir bättre imorrn.. :)

Nu ska jag lägga mig på sidan och hoppas på att värkarna avtar så jag får
sova.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0