Godmorgon!

Har fått mig en sovmorgon idag. Så himla skönt!
Leon kom in och väckte mig strax efter 08:00 och ville
se barntv i våran säng. Då är det ju himla mysigt att få
ligga kvar och vakna till men då slog mig tanken att Jonas
hade glömt dra ut soptunnan så det var bara att kliva upp
och dra ut den.

Gjorde fika till Leon när jag kom in och nu sitter han i sängen
med mig.
Han är på riktigt bushumör så jag tror att vi ska ta en sväng på
lekparken idag om vi hinner det. Ska städa och vika tvätt också.

Igårkväll for jag till Addi, vi färgade håret på varandra, lyssnade
på musik och sjöng singstar. Mkt mysigt :) 
Ikväll är jag bjuden dit på grillat och förhoppningsvis ska jag väl
kunna lära mig att äta potatissallad.. Ska bli riktigt trevligt! :)

Imorgon ska Elvis få flytta hem till min pappa och på söndag får vi
mest troligt hem våran nya familjemedlem. Längtar Jätte mycket!

Går in i vecka 33 idag så jag ska lägga upp bild på kulan och lite text 
om en stund. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0