Jag blir gaaalen !

På dom här rackarns graviditetshormonerna!!!
Ena sekunder hur glad som helst och andra sekunden så
står man och stor tjuter! Snacka om att det slår om hur mkt
som helst nu.
Trött, less, irriterad och allmänt jätte tråkig att prata med dom
sista dagarna.. Blää nu vill jag bli som vanligt igen..

Helgen som varit än så länge har gått bra att jobba. Nu är det
bara de värsta passet imorgon sedan ledig till torsdag!

Köpt ett skötbord i veckan också som vi satt upp inne på toan.
Handlat upp en massa blöjor till bebben och Leon så nu har jag
gjort ordning i skötbordet och lite sånna saker.
Börjar väl sakta men säkert inse att det närmar sig.
Ena dagen känns det som att det är hur länge som helst kvar och
en annan dag känner jag panik inför allt jag ska/vill göra innan bebben
kommer.

Lilleman ligger och sover sen någon timma tillbaka.. En utslagen krigare. Somnade
på direkten..
Jonas har farit till Norrbyskär.. Fundera på vad man ska roa sig med ikväll..
Ska iaf sätta mig och skriva min förlossningsplan, sedan blire väl nå tv tittande
innan det blir dags att sova.. Börjar sju imorgon..

Nä nu ha jag väl inte så mkt mer att skriva. Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0