Snart sticker vi :)

Godmorgon!

Vi blev lite sena iväg igår så vi var här kring 21:00, receptionen
hade stängt men varit så söta så dom hängt ett brev på dörren
och skrivit en lapp om att stugan var upplåst med nyckeln på bordet
samt en karta där dom ringat in stugan och gjort pilar vilken väg vi
skulle köra :)

Gjorde fika och packade upp allting när vi kom in och någon timma
efter att vi var framme fick Leon krypa i säng. Somnade väldigt fort
och kom sedan och väckte oss kring 08:00.

Ganska nyss fikat och nu ska vi börja göra oss i ordning för att gå på zooet.
Ska bli jätte roligt! Bävar mig dock för alla äckelspindlar men jag hoppas det
ska gå bra utan att paniken dyker upp :P Drömt om spindlar i 3 nätter nu.
Men jag bara måste se krokodilerna så jag måste in i tropikhuset :P
Dom hade en massa olika apor där med. Hoppas man kan komma dom nära.
Skulle vara helfränt :) Kommer ta en massa bilder men jag har glömt kabeln
hemma såklart så bilder kommer upp när vi är hemma igen.

Synd bara att det har regnat under natten och morgonen men det har avtagit
för tillfället. Får hoppas på att det inte kommer något mer.

Zooet premiär öppnar idag så det ska bli spännande att se hur mkt folk det är..

Uppdaterar sen om jag får tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0