Stor kille !

Idag fyller världens finaste Leon 3år! Tänkt vad stor han har blivit.
Min lilleman.. Han har öppnat paket på morgonen, ligger just nu och
tittar på barntv.
Ska kila iväg och köpa grejer för att göra tårta senare. :)

Igår jobbade jag delat. 7-12 gick segare än vanligt men det hade sin
anledning till de med. Var ledig mellan 12-16 så då kom Jonas och Leon
å hämtade mig. For till Hörnsjö för att käka lunch. For därifrån just precis
så jag skulle hinna tillbaka till jobbet. Rullade på riktigt bra under kvällen
och kl 21:00 cyklade jag hem igen. Känns sååå skönt att den här långa helgen
är gjord.
Nu återstår bara mina sista arbetsdagar, torsdag och fredag.

Idag har jag lillauppkörningen. Kl 11.. Magnus var så snäll som erbjöd sig att
vara barnvakt när jag ringde för att avboka min tid eftersom jag inte hittade
någon barnvakt åt honom så de va verkligen snällt!!

Ska dra en repa med dammsugarn och göra lite fint här nu innan moffa kommer
hit. Sedan kommer grannen över och Addi skulle komma lite senare.

Ikväll kommer Carro hit. Längtar så <3
Har en massa surr att ta igen nu när det var ca två veckor sedan vi sågs.

Skriver mera sedan och ska försöka komma ihåg att ta lite bilder under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0