Torsdag

Tjingeling!

Imorse vaknade lilleman kring 06:30 så han fick komma och mysa
ner sig när Jonas klivit upp. Såg barntv och pratade på för fullt :)
Kring 09:00 kom Jonte och hämtade honom.

Blev tvungen att kila ut en sväng för snusen tog slut och då var
klockan kring 10 och det var huuuur mkt folk som helst på konsum.
Helt galet vad folk köper mkt mat när det är högtider..

När jag kom hem igen blev det fika och sedan har jag inte hunnit så
mkt mer. Skrivit några brev och gjort en liten handlingslista..
Jag och Addi ska in till stan efter att hon slutat, coop hade så mkt bra
erbjudanden så vi ska dit å handla. Undra hur långa köerna kommer att
vara.. ;)
Spännande..

Nu ska jag rycka tag i städningen innan energin har hunnit springa iväg!

Uppdaterar senare med bilder när städningen är klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0