Onsdag 30 Mars

Godmorgon!

Leon vaknade super tidigt idag. Men nu har han hunnit fika och
är i full gång med en massa bus.
Ska snart dra mig upp och duscha innan vi ska iväg på dagis.
Sedan ska jag till körskolan och börja med pärmarna. Känner mig
inte peppad alls på det. Känns som jag inte kommer ha rätt på någon
fråga alls... Men man måste ju börja iallafall.

Igår var vi in till stan en sväng jag och Addi.
Ringde till affären i förrgår om väskan, det fanns en enda kvar så
hon la undan den till mig. Vilken himla tur jag hade! :)
Så vi for och hämtade väskan och strosade sedan omkring på H&M innan
det blek käk på max och sedan hem igen.




Åh är bara helkär i den! :D

Hade teorikurs igårkväll. Hade kört fast i boken om släpvagnar, vikter och
sånna grejer men nu känns allting solklart. Så skönt! :)

Idag har jag gått 23 Fulla veckor också. Uppdaterar med det vanliga imorgon :)

Nu måste jag nog börja göra mig i ordning för att gå snart.
Önska mig lycka till med pärmarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0