Vilken härlig dag !!

Solen skiner ute och tempen är på +. Man blir på sånt bra
humör när det blir sånna här dagar!

Har lämnat Leon på dagis och suttit vid datorn ett tag nu.
Hade tänkt kila ut och hämta posten och sedan sätta mig
och plugga lite i teoriboken..

Både igår kväll och nu är det full fart på bebben. H*n har börjat
ta i riktigt ordentligt nu på slutet så man kan se sparkarna utanpå
tröjan. Mysigt som bara den!

Sen när Leon är hämtad så blir det väl att se på byggare bob en stund innan
han ska lägga sig och vila. Då ska jag lägga mig en stund också.

Annars blir det nog bara lugnt för våran del.

Hjälpte Addi med packning inför flytten igår och det kändes på kvällen
vad trött man var. :P Men roligt hade vi!

Nä dags att börja läsa lite!

Förresten så har jag gått 20 fulla veckor idag. Lägger upp en bild på magen imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0