Godmorgon!

Leon var vaken tidigt. 06:30 men han komme och gav oss pussar
och satt sedan vid min sida i sängen och såg barntv.
Han har fikat och nu ligger jag i tvrummet och kollar på när han leker
med alla bilar.
Jonas får sig en välförtjänt sovmorgon.
Han ska fara med Leon till en barnläkare i stan idag..

Känns totalt meningslöst.. Var ju på BVC för nå veckor sedan och gjorde
3års kontrollen på Leon där det fanns 6bilder med tex mössa, bil och
nå andra grejer på och då skulle han svara på vilken av grejerna man
kunde äta och då fanns det ett äpple på en bild men han vägrade svara.
Han var på dåligt humör redan från morgon och BVC var det ju typ ett år
sedan han hade varit på. Hon som var "barnläkare" där brydde sig inte ens
om att skaffa en bra första intryck för honom och var rak på sak med vad han
skulle göra och inget mer med det.
Nu eftersom han inte ville svara på vad man kunde äta så sa hon att dom var
tvungen att skicka han på en "utredning" i stan för att han bör veta svaret på frågan
och då förklarade jag att han var på dåligt humör och vet mkt väl svaret men det
trodde hon inte på.

Sen papperet som jag fick hem från stan var ju mega patetiskt... Det var två A4a med
frågor och ena frågan löd "Vad anser du vara problem för ditt barn" ... Allvarligt?!
Jag kan inte rå för att den där kärringen anser att min son är dum...
Pratade med dom på dagis om detta och sa att dom troligast kommer ringa dit för man
skulle fylla i dagis nummer och dom kunde inte fatta att det var på riktigt.
Sen har dom också sånna där bilder på dagis som dom har lekt med på dagis och det har
ju aldrig varit något problem... Ja jag säger då det...

Jag ska stanna hemma idag och göra bort lite städning och sånna saker.
Kanske ska börja med tapetseringen sen idag. Det vore roligt!

Gick toppen bra att jobba igår men hade suttit på något knepigt sätt så ryggen var alldeles
sönder kändes det som. Tog nå alvedon och då blev det lite bättre..
Är så less på att höra om alla som säger sig ha foglossning direkt dom har lite värk i ryggen.
Tror inte ens det finns något sådant. Självklart blir man trött i ryggen när man går upp så
pass mkt i vikt och på så kort tid men ont i ryggen kan alla ha. Foglossning känns som en bortförklaring..

Blev färdig med sista pärmen på körskolan igår så nu är det bara repedition kvar..
Gu så skönt!

Nu ska jag umgås me Leon. Uppdaterar sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0