Jag bara älskar det !

Jag älskar att vara gravid! Samtidigt som man tänker
på hur mkt man kan klaga.
Det trycker på revbenen, man är helt slut efter att man
gått i en uppförsbacke, öm i ryggen, illamående, halsbränna
och inte får man väl glömma alla gånger man tänker att man är
stor som en elefant. Eller att bara få på sig sockarna..
Ändå måste det vara bland det bästa man får uppleva här i livet.
Varenda spark sätter ett leende på läpparna.
Det är så himla underbart!



Nu längtar vi som bara den efter nya familjemedlemmen.
Leon satt inne på toan imorse när jag duschade och då sa han
mamma ha bebis i magen. Snart bebis kommer.
Och då sa jag ja och Leon ska bli storebror.
Då blev han tyst en stund och sa att Jonas också ska bli storebror.
När jag sen sa att Jonas ska bli pappa så skrattade han och sa ja :)
Mitt söta charmtroll kommer bli världens bästa storebror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0