Min födelsedag idag !

Då har man blivit ett år äldre. Känns inge speciellt
men ganska skoj att det kommer förbi folk och så :)

Leon for till Jonte för en stund sedan så jag ska fika och
sedan lägga mig i soffan framför en film och bara känna
lugnet.
Fick värsta suget efter pringels så jag fundera på om jag
ska orka kila iväg och köpa..

Igår blev det äntligen målat i sovrummet så nu väntar jag bara
på att Jonas ska ta tag i tapetseringen. :)
Krattade även hela gårn och rensade bort löv från gruset och la
allting i sopsäckar. Min rygg var helt död när jag kom in.
Tog en dusch och värme rispåsen. Vaknade i natt och skulle kliva
upp för att fylla vattenflaskan och tog mig knappt upp.
Nu känns det lite bättre men Jonas tog tillfället i akt och mobbade
mig nu när jag fyller år så börja kroppen bli så gammal.
Haha eller inte ;)

Ikv ska vi iallafall grilla. Ser fram emot det! Sen kommer de förbi
nå folk på eftermiddagen. Kanske mamma och Lars kommer lite tidigare.
Addi hade gjort så gulligt i sin blogg! www.cantjustbelieve.blogg.se

Nä nu blir det film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0