Mors dag

Ligger kvar i sängen ännu och har precis blivit serverad
kaffe på sängen :) Mys!

Igår hade jag en sjukt trevlig dag i stan med Carro.
Var väl i umeå ca 6timmar.
Köpt mina första gravid jeans för den här graviditeten.
Jag som skulle tjura och ha mina egna samt ett par gravidjeans
jag har fått låna av kusin men mina vanliga byxor sitter inte skönt
någonstans så jag unnade mig att köpa ett par än fast det är så
pass kort tid kvar..
Köpte även dom första bebisplaggen igår till denna knodd.
Känns fortfarande så overkligt..





Köpte bodyn byxorna och mössan till nyfödd och overallen i storlek 62.
Känns inte som att det kommer att vara så jätte kallt i Juli så då kan det
vara bra att ha den in på Augusti. :)

Annars blev det väl bara smågrejer.

Hittade en film som jag köpte, såg den igår kväll.
Den var ganska bra. :)



Åt min första subway macka igår. Alla har ju pratat om hur goda dom
där ska va.. Men så impad känner jag mig väl inte.. Men den gick ner iaf :P

Carro fick känna en bebbe spark också. Hon blev typ rädd. Tvär hojta till :P

Snart ska vi fara till farmor och fira henne. Tror hon fyller år eller om det bara
var för morsdag? Nu blev jag kluven.. Aja vi ska dit iallafall och efter det ska vi
in till stan en sväng. Skulle ju sätta upp fondväggen igår och då inser vi att det
är två våder för lite tapet. Så irriterande för jag visade Carro tapeten igår när vi
var i stan. Men jag hittade en som var ny och ännu finare så vi ska köpa den andra
tapeten idag och sätta upp den när vi kommer hem.
Tur att jag såg den igår så vi inte satt upp den andra tidigare.. :P

Allt det röda är färdigt så nu återstår bara fondväggen.. Lägger upp bilder till veckan :)

Imorgon ska jag till BM och sen till tandläkarn.
Tisdag blire Ikea med Addi.

Nä upp och hoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0