Söndag

Trött och seg idag trots att jag sovit ganska bra.
Leon har sovit utan att vakna något alls under helgen.
Annars brukar han drömma ganska mycket och vakna
till men ingenting i helgen iallafall och det har då varit skönt.

Leon har fikat och leker med bilar nu. Ska sätta mig och fika
jag också och sen ska vi göra oss klar för att gå ner på Rödviken
för att kolla på hundutställningen en stund. Pappa ska ställa ut en
utav sina idag. Synd bara att vädret var så tråkigt med det får väl
gå ändå..

Ska koka nå kaffe och ta med mig dit hade jag tänkt.
Sen vet jag inte vad vi ska göra av dagen..

Mamma och Lars skulle väl titta förbi på eftermiddagen.

Idag kommer min kära sambo hem. Längtar :)

Nä nu blir det fika sen film med Leon.



Saknar det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0