Söndagkväll

Tog oss en sväng på utställningen idag.
Jag råkade lova för mkt till Leon om att vi kunde åka
bil hem med moffa eftersom han hade nr 16 så trodde
jag att han skulle ställa och sen fara hem men han skulle
se allt så vi fick vänta tills utställningen var färdig så vi
kunde åka med han hem som Leon nu ville :P
Blev jätte långtråkigt men men :)

När vi väl var hemma så var klockan kring 14:30 och
Leon däckade som en klubbad säl.
Jag kröp ner i sängen och vilade jag med och kring 17:00
plingade det på dörren och hjärtat var äntligen hemma! :)

Kokade kaffe och surrade sönder hans öron i princip :P

Busat en massa med Leon innan han kröp i säng och nu är
Jonas ute och klipper gräset. Ska göra nå fika till BB och sen
blir det bara mys!

Taggar tills lördag! Då ska jag och Carro ha en heeeeldag på stan och
imorrn ska hon ringa och höra om en tid för piercing tills på lördag så
jag hoppas dom har tid :) Ska bli så roligt! :)

Om två veckor ska pappa ta hem Elvis till sig. Han blev fäst vid henne
redan från kattunge men hade ingen möjlighet att ta någon katt då men
nu ska det bli av och jag tycker det ska bli riktigt bra. Går ju knappt att gå
ut någonstans när hon är ute för hon följer efter vars man än går så vi måste
alltid locka in hon innan man går iväg.
Jag är i full gång med att leta kattungar nu :)

Tack för kommentaren Marie.
Hittar inte till din blogg längre så jag får svara så här :)



Jag saknar dig morfar!
Fyra generationer fotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0