Tisdag

Gjort två inlägg sen det sista som jag ser nu inte har
kommit upp och dom finns inte i utkast heller.
Så sjukt störande. Man kanske skulle ha bytt från blogg.se,
är ju inte första gången det rapplar...

Gårdagen ägnade jag åt pluggande och dolade på lite hemma..
Gjorde middag och sedan stack Jonas iväg för att greja med bussen.
Jag och Leon tog en promenad på Konsum och stannade sedan ute för
att leka på gårn.
Grannarna var ute så vi kilade över så Leon fick leka med Linnea.
Stannade säkert 2tim. Mkt trevligt :)
Sen blev det sängen för lilleman vid 20:10. Jag placerade mig framför
tv´n och inväntade en unge i minuten. Kikade på mamma byter bo fram
tillsdess.
När det var slut så blev de såklart BB och sova.

Idag fick jag en liten sovmorgon till 07:40 då Leon kom och väckte mig så
det var inte dumt :)
Fikade och duschade håret. Packade ner böckerna och klädde oss för att kila
iväg. När Leon var lämnad gick jag till körskolan men det skulle öppna kl 12 så
det var ju dumt. Hade tänkt hinna med det sista idag.

Gick hem och har legat ute i solen med en korsordstidning en stund men det blev
nästan lite för varmt :) Men skönt att solen är tillbaka!

Chefen har precis ringt och hörde hur det gick för mig att jobba nu och jag sa att
jag inte tror att jag kommer palla Juli månad. Med tanke på att jag redan nu måste
vila när jag går upp från omklädningsrummet till avdelningen och sen att det bara
blir varmare och varmare ute så alla dagar i Juli blev bortplockade och fick ganska
många pass i Juni ist :) Bla midsommarhelgen så det blir bra me pengar :)
Känns super bra!

Om en stund ska jag gå till banken och sen blir det utvecklingssamtalet på dagis.
Spännande! :)
När vi kommer hem så ska jag rensa kläder i Leons garderob och lägga bort allt som
blivit för smått så jag får bära upp det.
Fundera på om jag orkar bära ut utemöblerna. Bordet är ganska tungt så jag får väl
nöja mig med stolarna tills Jonas kommer hem kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0