Tisdag

Tjingeling!

For till Addi imorse efter att jag lämnat Leon.
Hon låg och sov så jag fick klampa in och göra kaffe själv.
När det var tal om nå fika och jag hade börjat rota i skafferiet
så föreslog Addi att vi skulle sticka in på max.
Gjorde oss klar och kilade iväg.

Handlade och gjorde bort de i stan då vi lix var där.
Sedan blev det en mjukglass innan vi rullade hemåt.

Hämtade upp Leon på dagis, såg lite film med honom tills han
hade somnat i soffan.

Spelade kort med Addi och sen kom mamma o Lars förbi så det
blev kaffe och en massa surr :)

Imorgon ska Emil ev flytta. Blir ett sista prov hos en annan fodervärd
men lånar ut han en kort tid och vill sedan veta om han ska överlåtas
eller inte. Hoppas de går bra iaf :)

Nu ska jag göra nå fika till lilleman innan han ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0