Torsdag

Tjingeling!

Leon for för knappt en timma sedan till Jonte.
Det känns alltid lika tråkigt varje torsdag han ska fara.
Än fast jag vet att han kommer tillbaka på kvällen.

Idag skulle dom kanske fara på Leos och jag hoppas verkligen
det blir av för Leon har pratat om det i en vecka nu.
Han vaknade i natt igen och när jag kom in så pratade han om lejonet
som finns på Leos och alla leksaker där så det skulle vara kul för honom.

Nu ska jag fika och sedan gå på körskolan. Börjar jobba kl 16:00 och ska
väl käka lunch ute idag. Kändes små drygt att behöva gå hem sen igen så..

Igår fick jag besök av Carro. Hon stannade i ca 3tim så det blev en hel del
surrande :) Bestämde att vi skulle in å gå en heldag på stan nu efter löning
å de ser jag verkligen fram emot! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0