Torsdag

Igår flyttade vi Emil. Han ska vara borta på prov i 8veckor
och sedan får vi se om jag överlåter honom eller inte.
Det gick toppen att lasta honom och när vi släppte ihop med
nya hästen så skrek dom inte ens. Travade bara runt tillsammans
så jag tror det där kommer gå jätte bra.

Vi var inte hemma förens 22:15 och Leon höll sig vaken hela tiden
så vi gjorde rostat och flingor när vi kom hem och sedan somnade
Leon som en stock!

Han vaknade nu 08:10 och har precis fikat. Ska sätta oss och rita
om en stund.
Är egentligen Jontes dag att ha honom idag men det skulle bli imorgon
ist...
Idag måste jag verkligen göra klart listerna så Jonas får tapetsera någon
gång.

Fick avboka min stadskörning idag nu när jag har Leon så jag fick byta
tills nästa torsdag ist. Rätt skönt ändå med tanke på att vi fått så fint väder idag.

Igår hade jag gått 28 fulla veckor och går in i vecka 29 idag så jag ska lägga
upp bild och text som vanligt.

När jag hade löshår. Synd bara att det trasslar så mkt i hårbotten :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0