Gokväll!

Sitter och inväntar lyxfällan. Blir ett glas cola å nå ostkrokar
för våran del. Torsdagar är som våran myskväll :)

Nina, Fredrik och ungarna har varit hit på kaffe å kladdkaka. :)
Blev en omgång yatzy. Nina vann stort.. :P

Har letat lite på google inför nästa tatueringstillfälle.. Inte nu den
30Nov för då blir det som sagt Levis namn och rosor intill Leon´s.
Men hade tänkt boka en ny tid innan vi far därifrån. Vet vad jag till
ha men hittar inget liknande på google och jaa man är ju ganska
kass på att rita. Men han får väl klottra ihop ngt till mig efter beskrivning.
Taggad som attans :D Roligt roligt roligt!

Imorrn blir det väl bara lugnt för våran del. Kanske ska hälsa på farmor och
farfar men jag få se om jag ids köra dit. Blir ändå bara nån timma man stannar..

Nä nu lyxfällan å mys me karln.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0