Måndag 14 November

Gudarns så seg jag var imorse. Tro jag snoozade 8ggr. Men tillslut
så drog jag mig ur sängen. Leon fikade och jag duchade håre, sedan
var det dags att klä Levis. Han blev så arg när jag väckte honom.
Tog faktiskt bilen till dagis idag. Det var länge sedan..
Lämnade av Leon och sedan rullade jag och lilleman till mamma och Lars.
Där blev det kaffe och fika. Såg på Eddie Meduza dokumentären som nyss
gått på tv´n.. Lars laddade hem den. Riktigt bra måste jag säga!

Nu ligger Leon och ser på Dora. Levis har somnat och jag klurar på vad vi ska
hitta på till middag. Lutar mot våfflor...

Tagga onsdag! Då blir det bio med Carro! Redan förra sommarn bestämde vi att
vi skulle gå på premiär veckan och nu är biljetterna betalda.

Twilight Breaking Dawn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0