Söndag

Regn och rusk ute. Riktigt kallt enligt mig..
Vill ha tillbaka sommaren nu!

I fredags var grannarna här på middag. Blev köttgryta
och hasselbackspotatis. Efterrätt blev äppelsmulpaj med
gammeldags vaniljglass. Mums!
Sedan spelade vi yatzy och bara hade de trevligt! :)
Kvällen blev ganska tidig eftersom ungarna skulle i säng och
vi hade inte så speciellt mkt för oss så en tidig kväll som sagt :)

Igår blev det en sväng in till stan. Skulle köpa nya bilarfilmen till
Leon men den skulle släppas på onsdag så jag hoppas Ica eller Statoil
tar hem den i veckan.
Gjorde iallafall bort mammas och Sagas julklapp så jag har börjat iallafall.
Blir mkt mindre julklappshandling i år eftersom jag inte tänker köpa till
vänner osv. Det blir bara familjen å såklart barnen! Att ge paket till vänner
när dem fyller år blir bättre. Man har väl ändå blivit så pass stor så man
klarar sig ändå ;)

På kvällen kom Simon och Cicci hit, käkade godis och drack dricka medans
dom andra tog en öl eller fem. ;) Såg hela första säsongen av Solsidan. :)
Riktigt trevligt!

Idag har jag fått sovmorgon till tio. Jonas klev upp med Leon. Sååå himla jätte
skönt kan jag lova!
Som vanligt på söndagar så skulle Leon till sin pappa men så blev det inte.....
Tog en dusch efter jag hade fikat och sedan gick vi till Magnus och Elin för en kaffe.
Blev kvar där hela eftermiddagen.
Käkat pizza till middag idag, Levis vilar, Leon leker sista 10min han ska vara vaken och
Jonas är på verkstan. Han ska göra klar volvon för försäljning..

Nu är det bara att invänta Tre trappor och ta fram lite karra. :)

Gjort värsta klippen idag också!!

Letat som en galning efter en overall till Levis och idag hittade jag en jätte fin
mörkblå POP overall på blocket för 130kr!! Helt sinnes! Köpte den på en gång så
den kommer till veckan.
Sen finns det en köp och sälj grupp på FB som jag är med i och där hittade jag en
overall till Leon för 130kr också. Den såg helt oanvänd ut så jag ska hämta upp den i
Övik nästa vecka när jag och Carro far å gaddar oss. Hel nöjd!

Leon hade redan en overall för i vinter men förra vintern så var hans overall
mest blöt och det tog ibland 2dagar att torka så då är det bra å ha en extra. :)

Nä nu ska Leon i säng. Ha en trevlig söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0