Tisdag

Godmorgon..
Varit en sjukt jobbig natt, Levis har vaknat exakt varannan
timme och ätit. Känner mig helt slut. Han har blivit så snorig
och tät i nästan så det är väl därför men jobbigt är det..

Dessutom har min hals svullnad hur mkt som helst och en
irriterande huvudvärk på det. Inte roligt alls..

Jessica har lämnat Leon på dagis idag och senare ska jag hämta
hem bägge så hämtar Hansa Saga senare.

Ska lägga mig och vila när Levis har somnat om igen.

Hade egentligen samtal 09:20 idag men har avbokat.

Nä idag blir det bara en massa vila och hoppas på att vi blir bättre..

Igår var det förresten exakt 1år sedan jag berättade för Jonas att
han skulle bli pappa.

Så komiskt för det var en måndag det med precis som igår och jag minns
att jag hade jobbat kväll på Lugnet på söndagen och fixade ett gravtest
av en kompis på söndagkväll. Vaknade mitt i natten av ngt och gjorde testet
då med och det visade ju positivt. Helt omöjligt att somna om efter det. :)
Klev upp och dukade fram gofika till Jonas innan han skulle på jobbet och han
frågade vad det var frågan om haha men jag kunde inte berätta det så jag sa
att jag inte kunde sova bara. Sen på kvällen sa jag det och han blev super glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0