Länge sen sist....

Ja nu var det ett tag sedan sist..

Varit mkt här hemma.. Vi har väl alla börjat landa
mer eller mindre och nu är det bara allt som har
med begravning kvar att göra..

Annars är väl allting som vanligt skulle jag tro..
Leon är hos sin pappa idag, Levis ligger och vilar
och min andra halva har kilat ut till Rundvik en sväng..

Ska ta mig en sväng till Carro om en stund och kika på
hennes nya häst. Mkt trevligt!

Levis som hunnit bli två månader också, helt galet..
Han flinar och gör ljud för fullt.
Sover som en ängel om nätterna, minimum har varit 5tim
i sträck, vissa nätter blir det 6, ibland nästan 7tim i sträck.
Tror vi har haft totalt 3 "jobbiga" nätter sedan han föddes.
Snacka om underbart!
Var och vägde honom och Leon i tisdags och Levis vägde
5370g och var 58lång,
Leon som inte vågat väga sig sedan februari 2010 vägde
16,2 och var 98cm lång.
Leon har även börjat bli lite smått kaxig, pratar man för tyst
eller ngt sådant så säger han "mamma, prata ordentligt" och
sen säger han till oss hur vi skall göra med Levis, ger vi han tutten
när han börja bli trött eller ska sova så säger Leon att han inte behöver
den för han grinar ju inte. Sötaste!

Håller på med lite rensning och städning om dagarna här hemma..
Idag tog jag tag i Leon´s rum, fyllde en hel Ikea påse med leksaker som
skulle slängas och en massa grejer som inte fick plats i den..

Veckan har för det mesta tillbringats med kusin Jessica och Saga. Haft
riktigt trevliga dagar! Igår umgicks vi med grannkärringen Nina och hennes
barn. Blev en sväng på lekparken, promenad samt lunch och middag hos dem.
Hel trevligt!

Nä jag ska avrunda. Men ha en fortsatt trevlig söndag!

Lilla grodan <3


Världens finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0