Måndag 24 Okt

Jag tycker måndagarna känns så jobbiga.
Tisdag också för den delen... Men vad ska
man göra åt det? Idag har jag sån tur att
Jessica ska hämta upp Leon och lämna han
på dagis. Sen ska jag hämta ungarna 13:30
och fara till Baggård.
Klätt Leon i skjorta idag för det är nämligen
skolfoto senare idag :)
Tuppkam har han fått också så han är så snygg.

Jag ska bara ta det lugnt under dagen. Ska iväg
å handla lite innan barnen ska hämtas men annars
blir det nog ingenting alls..

Igår var vi på middag i Hörnsjö. Mkt gott och trevligt!
Lördag så blev det stan med Addi. Köpte nå dekorations
grejer till tvrummet å några blommor. Så det blev en ganska
billig shoppingdag :)

Nä nu vakna Levis och vill äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0