Besök :)

Jobbig natt men underbar morgon.
Fick inte Levis till att sova förens 01:30, inte så mkt skrik
men orolig och ville ligga vid bröstet hela tiden.
Så fort jag klev upp och skulle lägga han i sin säng så vaknde
han direkt men blev tyst så fort jag la han vid bröstet igen.

Sen vaknade han kring 06:00, åt och somnade om till 10:15 ungefär.
Gaaanska så skönt.  
Leon låg och såg barntv i våran säng en stund och
sedan ville han se film i tvrummet så jag fick somna om en stund.
Underbara pojkar! Vaknade dessutom till ett sött sms från mitt hjärta <3

Fikade och drog på mig nå kläder strax innan 11.00, då kom Petra och
Folke på besök. Mkt trevligt. :) Satt och surrade en stund innan vi begav
oss ut på en promenad. Levis somnade direkt jag la ned honom i vagnen.
Gick förbi lekparken så Leon fick leka en stund och sedan vidare.
Var så himla skönt ute och det är så härligt att bara gå när man väl tagit
sig ut!

Pratade med BVC imorse och bokade in en tid för väga och mäta lilleman
så på måndag efter att jag lämnat Leon på dagis ska vi dit.
Ringde BM och skulle boka in en tid för efterkontroll men hon kunde inte boka
in något eftersom det börjar en ny barnmorska i mitten på den här månaden..
Men jag frågade ifall hon kunde skriva ut min förlossningsjournal eftersom jag
inte fick någon så den skulle jag få hämta på måndag när jag ändå är där..
Blir spännande att läsa va dom skrivit för tokigheter ;)

Nu ska jag snart väcka upp Levis som fortfarande sover i vagnen. Vill ge han mat
innan jag ska börja med maten och sedan är det bara att invänta baby :)

Tror nog att vi ska ut på en promenad och sedan får vi väl se vad kvällen har att
bjuda på :)



Gamla goda tider :) Petra och Jag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för en mycket trevlig dag gumman!

Hoppas vi ses nästa vecka. <3 :)

2011-09-01 @ 16:46:37
URL: http://petraochfolke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0