BVC besök

Helgen blev lugn för våran del. Jonas var hemma igen strax
efter 09:00 på söndag. Leon for till sin pappa kring 9, matade
lilleman och sedan for vi till Balfors en sväng.
Blev kaffe och surr hos Andreas och Diana.
Svängade förbi hemma hos pappa och sa hej, sedan hem och
beställde pizza. Städade och dolade på fram tills Leon kom hem.
Lekte med lego och bilar med honom tills det var sängdags.

Tog en lååång dusch och sedan fick Jonas krypa ner och sova
så tog jag lilleman. Han vaknade inte ens när Levis låg bredvid
och gallskrek just innan han skulle få mat. Haha :)

Inatt har jag fått sova 6timmar i sträck, känner mig som en ny
människa. Har varit 4timmar i sträck, mat och sedan 4timmar till
i några nätter nu.

Varit på BVC nu på morgonen också. Levis väger nu 4340g och är 57cm
lång. Himlarns va lång det känns att han blivit. 4cm på 4veckor.

Va in till BM och hämtade min journal. Var roligt att läsa igenom den.
Kul att se vad som hänt på olika klockslag osv. Hade för mig att jag hade
krystvärkar i någon timma men dom startade 14:20 och 14:45 kom han ut
så :) Står typ på varenda notering att jag är arg eller sur och inte vill undersökas :P

Nu ligger knodden och vilar i babysitter, ska kila ut och hämta posten och sedan
bara slappa fram tills att Leon ska hämtas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0