Måndag 12 Sep

Tjingeling!

Helt glömt bort att uppdatera något sedan i onsdags såg ja..
Men man får väl skylla på att man haft annat å göra?

Helgen har varit ganska så lugn.. Lördagen fick bli en riktig
städar dag.. alla mattor åkte ut och sängarna bäddades rent.
Skurade och plockade undan grejer.
Var chaufför på kvälln men när jag väl skulle iväg och hämta
igen så var jag alldeles för trött så jag fick be Jonas :P

Söndag så for Leon till sin pappa. Jag Jonas och Levis packade in oss
i bilen för att fara och kolla på Emil. Har blivit avbokat så många gånger
så vi for bara dit ist. Han såg iallafall fin ut i hullet, hovarna var verkade
och han verkade må jätte bra.
När jag ropade Emil så kände han igen min röst, spetsade öronen och kom
på en gång, snusade mig i ansiktet och var super kelig. Saknat honom så mkt!
Kändes då skönt att ha sett honom, hade mina aningar att ngt skulle vara fel.

Sedan for vi till Torrböle. Hade tänkt börja med min bil men pappa ville stöka
undan en massa grejer som stod i vägen så vi ska upp till veckan igen.
Hade med oss vagnen så vi tog en promenad ner till farmor och farfar.
Jag däckade i fotöljen så vi blev kvar en stund. :P

Inatt slog nog Levis rekord på att sova. 6,5timme sov han i sträck, åt och somnade
omgående igen. Fick till och med väcka upp honom för jag skulle iväg och lämna
Leon på dagis. Kändes lite surt att väcka honom.. :P

Just nu i skrivandes stund så slog mig tanken att det var något jag skulle göra i veckan
så jag slog upp almanackan och såg att jag hade läkarbesök med Levis idag. kl 10:15
och när jag såg det så var klockan 10:30. Ringde dit och sa att jag helt hade glömt men
det var ingen fara och det var bara att komma. Snacka om panik. Gick i mjukisar, Levis hade
inte ätit och jag skulle kika så jag hade nå grejer i skötväskan. På något vis lyckades jag vara
där på 5min och allting gick snabbt och smidigt.

Nu ska jag hämta posten, vika lite tvätt och vila en liten stund innan Leon ska hämtas.



Sömntutan i söndags :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0