Fredag

Då var det helg. Jag är ledig i helgen men bemanningen
ringde idag om några pass nästa vecka så det blir nog
bra det :)

Dagen har varit ganska dryg faktiskt. Leon är sååå överspeedad
när han inte fått vara på dagis och Levis vill bara bli buren. Inte
hinner man mkt om dagarna.. Inte så mkt man vill iallafall..

Markus var förbi imorse. Spegeldörrarna till Leon´s rum är färdiga!
Men dem skulle tyvärr inte hinna bli hämtade idag eftersom han skulle
sluta kl 20 ikväll.. Men de blir till veckan. Sen hade proppen och rören till
badkaret kommit så vi fick såga av de gamla och Lars har satt dit de nya.
Sååå ikväll blir det premiärbad med massor av skum, ljus och vinglas!
Mysigt!

De två smårummen har blivit färdigtapetserade å målade idag. Så härligt!
Ska be Simon hjälpa mig bära in vitrinskåpet sen så ska jag he tillbaka alla finglas.
Bjussar på bilder när de är klart :)

På måndag är det Levis rum som ska göras. Sedan mitt - som jag LÄNGTAR !! :)
Sen ska hallen målas. De är mkt jobb.... Å sist men inte minst, hallen nere. Sen är
lägenheten klar! :)
Hoppas på att allting blir klart nästa vecka men det tror jag nog..

Ikväll ska jag göra kycklinggryta. mumma! Sen ska Levis sova hos Jonas. Första natten
utan honom för mig. Gudarns va ja ska sova! En heeel natt.

Nä nu ska jag fortsätta me maten. Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0