Fredag

Ja då var arbetspassen gjorda! Verkar inte behövas nå
extra folk i helgen så ikväll ska jag och kusin gå ut och ta
en pizza å något gott drickbart! Sedan blir det massa tjejsurr
och nå glas! Hade tänkt unna mig en flaska jäger bara för att
det är helg och jag är barnfri. Blir nog super mys!! :)

Ska noppa mammasögonbryn nu. Hon är en aningens nervös
och det är laddat med is i frysen! :P

Leon var iallafall jätte nöjd efter att ha varit på badhuset! Ska fara
och bada med pojkarna något framöver. Men det hade ju helt klart
varit mkt enklare om man var två som hjälptes åt med barnen.

Betalat bort lite räkningar har jag hunnit med sedan jag kom hem.
Ska iväg å handla lite sedan, skicka iväg paket och beställa en kappa
på sytex. Blir super bra!

Nä nu ska jag noppa! Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0