Måndag

Äntligen är det kväll! Den här dagen har varit så långt!
Levis har gnällt mest hela dagen (tänder på g) och Leon
hann bara komma hem från dagis så blev de en massa tjaffs
om att de var fel film och sen var det fel avsnitt å de ena me
de andra :P
Blev en sen middag, kring 18:00 käkade vi och sedan fick pojkarna
hoppa ner i badkaret. Leka en liten stund efter de å sen sängen.
De sover båda två! Underbart :)

Tro jag ska spela lite och sedan göra en tidig kväll.

Var och gjorde BOEL testet med Levis imorse med. De hade typ missat
att han skulle få tid för det så de såg som hastigast förra veckan att han
inte gjort de. Gick iallafall super bra :)

Imorrn blir det ganska lugnt, hade tänkt fara till BVC på "klädbytar dagen"
men jag tror jag skippar det. Jessica ville inte fara och Eva skulle bort så de
blir så tråkigt att gå dit själv. Istället blir det en fika på Näslunds med Cicci.
Ser jag fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0