Måndag

Ja ny vecka är här.. Igår ringde hyresvärden och meddelade
att tapetseraren fått sluta här. Pga av att det inte blev så super
bra mönsterpassning i tvrummet, missat målning på några ställen
som jag fått fylla i, men värst av allt. de två sista rummen som gjordes
förra veckan. De var två olika färger på tapeterna som åkte upp och det
såg han inte. Sååå de måste rivas. alltihop.. roligt? nja inte direkt. Känns
som man aldrig får komma i ordning...
Tur min hyresvärld är så sjukt bra och vill verkligen göra det bästa för sina
hyresgäster! Så nu ska det bara fixas en ny tapetserare. Hoppas de går fort!!

Annars då.. Jag har, hör och häpna! Börjat gymma. Gillare skarpt! Och idag har
träningsvärken slagit till på riktigt! Hela överkroppen är alldeles mör. Benen
har klarat sig bra! Sen var jag och solade två ggr förra veckan. Såå super skönt!

Idag hade jag samtal kl 9. Sedan blev det kaffe hos Eva, tog en promenad på Fahlgrens
innan vi hämtade barnen från dagis. :)

Imorrn kommer min älskade kusin hit! Ska bli så mysigt! Sen har jag utvecklingssamtal
på dagis kl 13.

Annars ser väl veckan ganska lugn ut.. Ska gymma på onsdagkväll iaf.

Nä nu ska jag hitta på ngt annat. Ha de! :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Men du va synd med tapetseringen!!!Jag kommer typ kl 6:20 imorgon dom sköt upp tandläkaren för saga så jag undrar om det går bra att jag stannar till kl 16 kram

2012-04-16 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0