Onsdag

Igårmorse kom kusin hit! Det blev morgonkaffe och fika, även
några omgångar yatzy! Riktigt mysig dag! Var även förbi fiket
och tog me nå gomackor hem!

Leon kräktes några gånger på morgonen så han blev hemma
från dagis igår och även idag. Men nu är han helt som vanligt.
Skönt! Var rädd att det skulle sitta iallafall 2-3 dagar och att
även Levis skulle börja kräkas.

Idag blir det verkligen en riktig slappar dag! Gillare inte!
Vi har iallafall fått en ny tvättmaskin nu så jag var snabb på att
köra igång den imorse. Blir väl några maskiner till. Sen ska jag
packa upp lite grejer. Skulle ha varit en sväng på Ica med men det
återstår att se om jag tar det idag..
I eftermiddag ska jag gymma och sola. Längtar!! Har miljoner tankar
som snurrar runt i mitt huvud just nu... Förbaskat jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0